یک ایمیل از یک خواننده وبلاگ
ایران املاک | املاک ایران | املاک تهران | املاک کرج | املاک اصفهان | املاک منطقه 22
یک ایمیل از یک خواننده وبلاگ
9 شهريور 1394 ساعت 8:30 | بازدید : 131 | نویسنده : ایران املاک | ( نظرات )

آقای کیامرزی عزیز
>>
>>با سلام
>>
>>بر حسب اتفاق وبلاگتونو خوندم. من هم با نظر اون دوستی که می گفت مطالب پراکنده و فونت ها نامنظم هستن کاملا موافقم ولی همه اینها باعث نشد که از مطالبتون استفاده نکنم. البته اینم بگم که تا جایی که خودمو می شناسم خیلی سریع با خوندن مطالبی اینچنین دچار حمله انگیزه می شم و متاسفانه زود هم فروکش می کنه. یه مشکل دیگه ای هم که هست اینه آیه یاس دور و برم زیاده. آدم هایی که همیشه نیمه خالی لیوانو می بینن و همین که یک ایده جدید به ذهنم میرسه سریعا نکات منفی اونو بهم گوشزد می کنن. اما بازم تقصیر اونا نیست که حرفاشون رو من تاثیر داره.
>>
>>به هر حال همسری دارم که بسیار دور از من داره کار می کنه. مهندسه و پر توقع و دوست داره بیاد تهران و یه کار خوب جدیدو شروع کنه. اما و به قول شما آممما ریسک اینو نداره که حقوق خوبشو توی بنادر دور افتاده بذاره و مدتی توی تهران دنبال کار بگرده. پدرم هم در طول زندگیش چند بار ورشکسته شده و حالا هم مثل همیشه سعی می کنه دوباره سر پا بایسته. برادرم داره درسش تموم میشه و دائم به زمین و زمان غر می زنه که چرا این وضعیت هست و چرا کارو بار بابا بهم پیچیده و چرا و چرا!!!
>>
>>وقتی همسرم برای کار از تهران رفت دو ماه بیکار بودم و به بابام التماس کردم که از طریق یه عالمه آشنایی که داره یه کاری برام پیدا کنه و هیچی عایدم نشد. تا این که روزنامه رو دستم گرفتم و رفتم دنبال کار. طول کشید ولی نتیجه اش عالی بود. به عنوان کارشناس اینجا استخدام شدم و حالا بالاترین سمت این شرکتو دارم. وقتی وارد این شرکت شدم، من بودم و یه اتاق از دفتر یه شرکت دیگه و یه تلفن. رئیسم تصمیم داشت بیزنسش توی کانادا رو اینجا هم راه بندازه و یه نفر می خواست که تحقیقاتش رو انجام بده. با این که کار شرکت به رشته تحصیلی م مربوط می شد اما فقط اسمشو شنیده
> بودم و بس. دو روزه خودم هر چی که مطلب می تونستم و رئیسم بهمه داده بود و همه اش هم به زبان انگلیسی بود خوندم و شروع کردم به تماس گرفتن با شرکت ها. سخت بود و منم تنها بودم ولی موفق شدیم. رئیسم میگه من آخرین نفری بودم که برای مصاحبه اومدم و اومدن منو یه شانس واسه این شرکت می دونه و منم پیدا کردن این شرکتو یه شانس بزرگ می دونم. حالا هم خوشحالم ولی نه راضی برای همیشه. چند تا کار می خوام تو زندگیم انجام بدم. هر از گاهی هم بهشون فکر می کنم. یه روزی نه چندان دور هم انجامشون میدم. خلاصه اینه که خوشحالم باهاتون آشنا شدم و خوشحالم کسی هست که بیاد و از
> ثروت حرف بزنه.
>>
>>در ضمن این که من عادت ندارم که حاشیه برم و زیر پوستی تبلیغ کنم. عادت دارم مثل تاجرا حرفمو مستقیم بزنم. پس اگه یه روزی کاری در زمینه تبلیغات، بازاریابی و برندنیگ که -نمی دونم چقدر باهاش آشنایی دارین- داشتین، من شرکت خودمونو توصیه می کنم و قبلش هم می گم که قیمت ها اینجا بالاست......خانم یزدانفر.......



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ایران املاک | املاک ایران و آدرس melkyabi.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1944
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 24
:: بازدید ماه : 210
:: بازدید سال : 1501
:: بازدید کلی : 64451
Code Center